آخرین اخبار
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
متقاضیان وام فوری این خبر را از دست ندهید| شروع ثبت نام اینترنتی وام 300 میلیونی بدون بهره + نحوه ثبت نام
بازدید:۵۱۰۹
طرح مهربانی طرحی است که توسط بانک ملی ارائه می شود که با نرخ دو و چهار درصد در اختیار مشتریان واجد شرایط قرار می گیرد. حداکثر محدودیت این تسهیلات 300 میلیون توکن است و نیاز به ضامن رسمی دارد.
کد خبر : ۸۵۳۸۳

 افرادی که می خواهند از بانک ملی وام 300 میلیونی توکن دریافت کنند، ابتدا باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند و ضامن رسمی داشته باشند. این وام قرض الحسنه است و سودی ندارد فقط اقساط آن واگذار می شود. این وام به افرادی اعطا نمی شود که چک های معوق یا بدهی های معوق دارند. پس از دریافت این تسهیلات، افراد می توانند حداکثر ظرف مدت 60 ماه اقساط خود را پرداخت کنند.

 

با توجه به شرایط فوق الذکر و مبلغ وام، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان است. سود کل تسهیلات 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان است. مبلغ این وام به اضافه سود 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان خواهد بود.

 

افرادی که مایل به دریافت سرویس دوستی آنلاین هستند نیز می توانند یک حساب کاربری باز کرده و خدمات را درخواست کنند.

 

امکان درخواست وام از طرح ملی به صورت آنلاین

برای این کار فرد باید وارد سامانه بام شده و گزینه افتتاح حساب را انتخاب کند. پس از آن نوبت به انتخاب حساب وام ملی نهال، طرح مهربانی می رسد. متقاضی با کلیک بر روی گزینه ادامه مراحل و تکمیل فرآیند در صورت عدم وجود مشکل به راحتی حساب باز می کند. پایان فرآیند شامل افتتاح حساب و امکان درخواست وام است.

لازم به ذکر است در صورتی که فردی به هر دلیلی نتواند روند اخذ وام را ادامه دهد، امکان انتقال امتیاز وی به فرد دیگری وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها